نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
معاوضه مهاجمان یوونتوس و منچستر یونایتد با یكدیگر!

معاوضه مهاجمان یوونتوس و منچستر یونایتد با یكدیگر!

 

در حالیكه در هفته‌های گذشته، نام بسياري از بازيكنان يووه به عنوان گزینه‌های متمایل به خروج از این باشگاه مطرح‌ می‌شوند، یكی از روزنامه‌های پر تیراژ ایتالیا از انتقال قریب‌الوقوع ماريو مانژوكيچ به انگلستان و معاوضه او با مهاجم فرانسوی منچستر یونایتد خبر داده است.

 

روزنامه La Gazzetta dello Sport در شماره امروز خود با اشاره به نقل و انتقالات تابستانی، از علاقه سرمربی شیاطین سرخ به ستاره كروات یووه و احتمال معاوضه مهاجم جوان و فرانسوی تیمش با سوپر ماریو خبر داده است.

 

به نقل از خبر این روزنامه چاپ میلان، ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد تمایل فراوانی به جذب ماریو مانژوكیچ مهاجم 32 ساله یوونتوس دارد و از آنجا كه این بازیكن نیز نسبت به تغیر باشگاه و حضور در فضایی جدید تمایل دارد این انتقال می‌تواند پس از رقابت‌های جام‌جهانی روسیه محقق شود.

 

‌ به نظر می‌رسد تنها مشكلی كه بر سر راه معاوضه این دو باریكن قرار دارد مخالفت ماسیمیلیانو الگری به از دست دادن بازیكن مورد علاقه‌اش و دیگری قیمت بسیار بالاتر مارسیال نسبت به مانژوكیچ است. در عین حال سیاست باشگاه یووه در عدم ممانعت از خروج بازیكنانی كه تمایل به رفتن دارند و جای نداشتن فوروارد شماره 11 مَن‌یونایتد در برنامه‌های مورینیو برای فصل آتی می‌تواند كلیدی برای انجام این معاوضه در تابستان یش‌رو باشد.

 

آنتونی مارسیال مهاجم 22 ساله و ملی‌پوش منچستر كه تا سال 2019 با قرمزپوشان شهر منچستر قرارداد دارد، سال 2015 با قراردادی 36 میلیون یورویی موناكو به این تیم پیوست اما در فصل گذشته علی‌رغم فرصت‌های فراوانِ قرار گرفتن در تركیب اصلی نتوانست انتظارات را در خط حمله یونایتد برآورده كند. او فصل 2017‐2018 را با به ثمر رساندن تنها 11 گل در 30 بازی در رقابت‌های مختلف پشت سر گذاشت كه آمار چشمگیری برای این بازیكن محسوب نمی‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: